Christian Taylor, directorul executiv al Payvment, cea mai populară platformă de comerţ de pe Facebook, care are aproximativ 80 la sută din activitatea comercială a reţelei, a explicat pentru Daily Telegraph că principala categorie de clienţi este reprezentată de mamele care stau acasă şi cumpără "lucruri drăgălaşe pentru copiii lor".
"Cred că Facebook a creat o piaţă de desfacere unde mamele pot vorbi cu alte mame despre ce să le cumpere copiilor lor şi să împartă sfaturi. Îmi imaginez că înainte de reţelele sociale o mamă care stătea acasă se simţea foarte singură. Persoanele care cumpără prin intermediul Facebook se aseamănă cu cei care joacă Farmiville, de exemplu", spune Taylor.
Tot el spune că bărbaţii care cumpără lucruri de pe Facebook preferă, în general, tricourile pentru cauze sociale.
Comerţul pe Facebook este încă slab dezvoltat, cei mai mulţi dintre vânzători făcând parte dintre întreprinderile mici şi mijlocii, care au, de obicei, o pagină pentru fani pe site-ul de socializare.