Audi, care are drept de a pre-empţiune în această tranzacţie, ia în considerare un preţ total de 850 mil. euro pentru compania italiană, preţ care ar include şi datoriile de 800 mil. euro ale Ducati. Grupul Volkswagen, din care face parte Audi, şi-a exprimat interesul pentru Ducati încă din aprilie 2008 prin vocea preşedintelui Ferdinand Piech, însă atunci a ratat achiziţia, Investindustrial devenind proprietar. Foarte important, achiziţia Ducati ar întregi portofoliul grupului VW care include nouă branduri, Audi, Skoda sau Lamborghini şi producătorii de camioane Scania şi MAN. „Trebuie să faci eforturi ca să nu vezi beneficiile evidente pe care le-ar avea un producător de maşini din deţinerea unei mărci de motociclete”, spune Erich Hauser, analist la Credit Suisse Group, adăugând că ideea nu trebuie văzută doar ca pe „o altă încercare a VW de a-şi construi un imperiu”.
De celalaltă parte, Investindustrial n-a dorit să comenteze informaţia, lăsând să se înţeleagă că acţiunile Ducati ar putea fi listate public pe Bursa din Hong Kong anul acesta or ar putea fi vândut unei companii rivale. De exemplu, Hero MotoCorp, cel mai mare producător de motociclete din India, a declarat că Ducati este unul dintre activele la care se gândeşte în intenţia de a se extinde în străinătate. BMW, despre care de asemenea se speculase că este interesat de Ducati, a anunţat că nu are intenţia de cumpăra brandul.