Infograficul aniversar care a fost postat de echipa Foursquare luni, 20 iunie, aminteşte că aplicaţia a fost construită în martie 2009 pentru un grup restrâns de prieteni şi s-a extins până în iunie 2011, atingând performanţa de 10 milioane de utilizatori.
Foursquare a crescut rapid încă de la apariţie, reuşind să strângă 100.000 de utilizatori în primele cinci luni şi s-a extins considerabil şi la nivel global, adunând până la 358 milioane de check-in-uri din afara Statelor Unite.
De-a lungul vremii, cele mai populare check-in-uri, respectiv locaţii din Statele Unite au fost Old Navy, Bank of America, Home Depot şi Target.
Foursquare a marcat de-a lungul existenţei sale, momente diverse din vieţile oamenilor, mai precis 6400 de nunţi în parc, la biserică şi la Primărie, 1061 de naşteri la spital şi 1750 de felicitări aferente.