Proiectată și dezvoltată în cadrul centrului tehnic Hyundai Motor Europe din Germania, noua generatie i30 reprezintă cel mai recent model al firmei coreene dedicat pieței din Europa. Inclusiv procesul de producție aferent noului i30 este unul pur european, fiind concentrat în Cehia, la Nošovice. Noua generatie i30 este animată de o gamă formată din șase propulsoare – trei diesel și trei pe benzina – care dezvoltă puteri între 90 și 135 CP.
Modelul dispune de cele mai recente tehnologii de siguranță pasivă și activă: ESP (Electronic Stability Program), VSM (Vehicle Stability Management), ABS (Anti-lock Braking System), BAS (emergency Brake Assist System), HAC (Hill Assist Control) și ESS (Emergency Stop Signal) – care avertizează în cazul unei frânării bruște. Fiecare unitate i30 este acum dotată standard cu șase airbaguri – față, laterale și cortină, în timp ce airbagul pentru protecția genunchilor șoferului poate fi achiziționat ca dotare optională.
Noul Hyundai i30 este disponibil pe piața românească în patru versiuni de echipare: Classic, Comfort, Highway și Exclusive. Configurațiile de stoc existente sunt adaptate, conform importatorului Hyundai Auto România, clienților atenți la buget, dar și celor cu interes pentru dotări premium. Prețurile de listă pornesc de la 16.173 euro cu TVA inclus (Classic, 1.4 MPI) și pot ajunge până la 20.526 de euro (Exclusive, 1.6 CRDi). Importatorul anunță încă de la lansare discounturi importante care duc prețul minim cu TVA la doar 14.437 euro, iar pe cel maxim la 18.790 de euro.
Capital a testat i30 cu două luni în urmă . Citește aici detalii despre noul model.