Vânzările totale ale grupului francez au atins 2.067.695 unități, iar mărcile Renault și Dacia au stabilit un record de vânzări , 1.378.583 și, respectiv, 378.095 vehicule vândute. Vânzările Lada sunt în creștere cu 24,0 %. Cele ale Renault Samsung Motors sunt în scădere cu 26,9 %. Începând cu 1 ianuarie 2018, Groupe Renault integrează și volumele Jinbei și Huasong care au raportat peste 85.000 de unități vândute.

 „Pentru al 3-lea an consecutiv, am bătut recordul de vânzări cu aproape 2,1 milioane de vehicule pe primul semestru. În Europa, Grupul continuă să câștige în cotă de piață, iar pe piețele internaționale înregistrăm performanțe foarte bune, în special în America Centrală și de Sud, în regiunea Eurasia și în Africa”, a declarat Thierry Koskas,  membru al Comitetului Executiv, Vice Preşedinte executiv Vânzări si Marketing Groupe Renault.

În Europa, înmatriculările Grupului sunt în creștere cu 4,4 %, pe o piață care progresează cu 2,8 %, adică 1 070 718 vehicule înmatriculate în primul semestru. Cota de piață a Grupului este de 11,0 %, în creștere cu 0,2 puncte.

Renault înregistrează o evoluție de 1,1%. Cota de piață ajunge la 8,1 %. Clio 4 este al doilea cel mai bine vândut model în Europa, Captur primul crossover din categoria sa, iar Scénic vehiculul cel mai vândut din categoria sa.

Pe segmentul de vehicule electrice, Renault își menține leadership-ul cu o cotă de piață de 21,9%. Volumele de vânzări cresc cu 11,6 %, cele ale modelului ZOE cu 1,1 %, ale Kangoo Z.E. cu 125 %. De altfel, acest model are 38,9% din piața de vehicule electrice utilitare, unde rămâne lider.

Marca Dacia înregistrează un record de vânzări pe primul semestru în Europa cu 281 225 vehicule înmatriculate (+14,6 %) și o cotă de piață de 2,9 % (+0,3 puncte). Acest rezultat este generat de performanța modelelor Sandero faza 2 și al Noului Duster care totalizează în 6 luni aproape 63 900 înmatriculări.

Marca Alpine a avut primele înmatriculări de 22 de ani încoace. De la lansare până în prezent, au fost rezervate peste 4 800 de vehicule.

 În acest context favorabil, Groupe Renault își redefinește perspectivele pentru 2018. Grupul estimează că piața globală va crește cu 3% față de 2017 (evaluarea precedentă fusese de +2.5%). Se prevede că piața europeană va progresa cu 1,5% (vs +1%), cu +2% (vs +1%) pentru Franța. Pentru piața din Brazilia, perspectiva de progres este de 10% (vs +5%), iar pentru cea din Rusia cu mai mult de 10% (vs aproape +10%), pentru China estimarea este de 5%, iar pentru  India 8% (vs 6%). În acest context, Grupul va beneficia în 2018, în toate regiunile, de gama sa reînnoită și își va continua evoluția , generată de piețele internaționale prin intermediul noului plan Drive the Future.