Friend-Me combină un design îndrăzneț cu un interior premium avangardist . Concept car-ul reprezintă un exercițiu de reprezentare a mașinii viitorului. Inspirat de procesul Nissan din care au provenit alte două modele ce au schimbat regulile jocului, Friend-Me simbolizează viitoarea linie de design Nissan, explorând în egală măsură posibilitățile oferite de un interior complet conectat și interactiv.
Creat în jurul nevoilor și dorințelor unor pasageri conectați în permanență la Internet, Friend-Me implică pasagerii mașini în fiecare etapă a călătoriei, poziționându-se drept un centru al informației și divertismentului. Unele surse susțin că acest concept nu este altceva decât baza de la care constructorul japonez va porni pentru dezvoltarea unui nou X-Trail.
Conform oficialilor niponi, obiectivul Nissan de a deveni marca auto asiatică numărul unu în Europa până în 2016 are șanse de concretizare, având în vedere poziția de lider a mărcii pe piețele din Regatul Unit al Marii Britanii, Franța, Spania și Italia. „În ciuda scăderii generale a pieței, Nissan a înregistrat o cotă de piață record anul trecut și avem motive să credem că vom realiza același obiectiv și în 2013.” a declarat Guillaume Cartier, Vice Președinte Senior în cadrul diviziei de Vânzări și Marketing, pentru Nissan Europa.


Te-ar putea interesa și: