Nanotechnology Products, importatorul şi distribuitorul lubrifianţilor auto nano-bor cristalizaţi urmăreşte o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în 2009 şi atingerea unei cote de cel puţin 1% din piaţa lubrifianţilor pe termen mediu în România, a declarat, pentru Capital Online, CEO-ul companiei, Tanju Uygurcetin.

Nanotechnology Products a fost înfiinţată anul trecut şi a început activitatea comercială în martie 2009. Firma mizează în prezent pe gama de produse BORPower, formată din lubrifianţi auto produşi de NNT Nanotechnology AG, şi anunţă lansarea, anul viitor, a unor produse destinate autovehiculelor folosite în industrie.

Discuţii cu Dacia şi cu marile lanţuri de benzinării

„Am iniţiat discuţii în vederea încheierii unui parteneriat cu Dacia. De asemenea, suntem interesati să colaborăm cu benzinarii precum OMV, Rompetrol sau Lukoil, service-uri şi spalatorii auto pentru a reusi să fim prezenţi în fiecare oraş important al ţării”, a precizat Taju Uygurcetin.

Reprezentantul Nanotechnology Products a apreciat că dinamica pieţei lubrifianţilor urmează în mare măsura dinamica impusă de piaţa auto. Totuşi, Uygurcetin a precizat că un efect pozitiv al crizei este acela că şoferii schimbă mai rar maşinile şi preferă să facă investiţii într-o întreţinere mai bună a acestora.

„În ţări precum Germania, Franţa, sau Austria, unde produsele noastre se află deja pe piaţă, nu s-au înregistrat scăderi semnificative ale vânzărilor”, a subliniat Tanju Uygurcetin. Acesta a adăugat că principalul concurent pe piaţa din România va fi Duralube.

Reţea de distibuţie online

Nanotechnology Products deţine reprezentanţe în 14 state europene, principala sa reţea de distribuţie fiind răspândită în prezent în mediul online.

Lubrifianţii care fac parte din gama BORPower sunt destinaţi exclusiv motoarelor în patru timpi pe benzină, motorină şi GPL. Potrivit producătorului, produsele BORPower cresc cu pana la 10% puterea motorului, iar consumul de carburanţi este redus cu până la 20%.