O stire care prezenta modul in care “s-a desfasurat” debutul misiunii spatiale chineze a aparut pe site-ul unei publicatii chineze cu cateva ore inainte ca nava spatiala sa decoleze.

Articolul, aparut dintr-o eroare, are data de 27 septembrie, deci cu doua zile dupa aparitie, si prezinta dialoguri intre membrii echipajului. Acesta a stat pe site cateva ore pentru ca mai apoi sa fie retras.

Rerpezentantii publicatiei au declarat ca aparitia articolului este o “eroare tehnica” produsa de un informatician.

Sursa: 20min.ch