Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va lansa la sfârşitul lunii iunie brandul turistic al României pe piaţa internă, printr-un eveniment organizat la Vatra Dornei.

Evenimentul de lansare a brandului turistic va avea loc în perioada 25-27 iunie, potrivit unui anunţ al instituţiei.

Brandul turistic este realizat de asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres.

Altfel, o firmă din Israel, B.D. Graiver, intenţionează să lanseze alături de Tarom un charter pe litoral, începând cu 15 iulie, prin care să aducă la Marea Neagră circa 2.000 de turişti israelieni, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, Meidan Butnaru, directorul adjunct al firmei.

B.D. Graiver a adus în România, anul trecut, circa 2.500 de turişti israelieni, în majoritatea zonelor turistice ale ţării, cu excepţia litoralului. De asemenea, firma duce anual în Israel, în pelerinaje, peste 2.000 de turişti români.

SURSA: Mediafax