Britanicii de la Mini testează piața pentru minivanuri premium prin prezentarea unui vehicul exclusivit dedicat transportului de mărfuri. „O mașină precum Clubvan se încadrează excelent în flota de transport a unui designer, a unui prprietar de galerii de artă sau a unei firme de catering dedicată evenimentelor speciale”, consideră oficialii companiei. Cât de dispuși sunt oamenii cu afaceri în domeniile menționate de cei de la Mini să achiziționeze un astfel de model rămâne de văaut și, tocmai de aceea, firma a decis să prezinte vehiculul sub formă de concept înainte de a lua decizia finală în privința asamblării în serie.
Clubvan are cinci uși și doar două scaune. Cele cinci uși sunt repartizate, întocmai ca la Clubman, una pe stânga, două în dreapta și două în spate. Asta pentru a permite un acces cât mai facil către platforma destinată transportului de mărfuri. Deși pare o premieră în istoria Mini, Clubvan nu este primul model de transport al mărcii britanice. În 1960, Morris Mini Van a fost cel care a deschis drumul companiei în zona vehiculelor utilitare de mici dimensiuni.