În perioada iulie-septembrie 2013 al patrulea retailer european a raportat vânzări de 15,5 miliarde de euro (20,9 miliarde de dolari) în linie cu estimările analiştilor. Excluzând impactul fluctuaţiilor valutare din Rusia, Turcia, India şi Japonia, şi a vânzării reţelei de magazine Real din Europa de Est grupului Auchan, vânzările Metro în trimestrul trei au crescut cu 1,8%, după un avans de 0,1% în primul semestru din acest an. În Germania, vânzările de retail au crescut în august, pentru prima dată în ultimele trei luni.

De asemenea, compania se aşteaptă la vânzări ridicate de Crăciun, datorită redresării economiei zonei euro. În august, vânzările de retail în zona euro au crescut peste aşteptări.

Acţiunile Metro au scăzut joi cu 0,7% la bursa de la Frankfurt.

Compania a anunţat recent că se va concentra pe un management strict al costurilor, deoarece cumpărătorii continuă să-şi reducă cheltuielile în Europa.

METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 25 de centre de distribuţie amplasate în Bucureşti, în Braşov, Constanţa, Timişoara, Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad şi Deva.

SURSA: Agerpres