Unele clipuri video care devin virale pe YouTube sunt atât de bine realizate, încât utilizatorul nu-și dă seama că de fapt sunt reclame.

Reclamă la Gillette: 4,6 milioane de accesări
<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tMujgAAyH-I?version=3" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><embed src="http://www.youtube.com/v/tMujgAAyH-I?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" height="390" width="640"></embed></object>

La acest clip este suspect că microfonul prezentatoarei nu are niciun logo, iar user-ul fMrSprts 12, cel care a uploadat clipul, punea pe YouTube numai clipuri care aveau legătură cu Gillette.
În plus, jucătorul de baseball Evan Longoria este cunoscut în America pentru faptul că reprezintă imaginea Gillette și pentru spoturile pe care acesta le-a făcut pentru companie.
Reclamă a unei companii de marketing numită Thinkmodo: peste 3 milioane de vizualizări
<iframe src="http://www.youtube.com/embed/s_HUYi9aVvI" frameborder="0" height="390" width="640"></iframe>
Promovarea turistică în Danemarca
Filmul de mai jos a devenit atât de viral încât a fost originaul a fost retras de pe YouTube. Ziarele daneze au recunoscut că acest clip nu a fost altceva decât o metodă originală de promovare turistică a Danemarcei.
<iframe src="http://www.youtube.com/embed/F8Seo5j_mNU" frameborder="0" height="390" width="480"></iframe>