Mega Image isi sporeste eforturile de a pune la dispozitia clientilor preturi avantajoase, reevaluand preturile la mii de produse. Principalul obiectiv al acestei noi politici de pret este oferirea unor preturi cat mai competitive in raport cu situatia pietei.

In conditiile in care Mega Image si-a extins reteaua de magazine la 40 dupa achizitia La Fourmi in 2008, devenind lider pe piata de retail din Bucuresti, iar in acest an a incheiat un acord de preluare a inca 4 magazine operate de reteaua Prodas Holding Supermarket, ambitiile sale privind competitivitatea preturilor au crescut. Pentru a-si consolida noile achizitii, Mega Image si-a marit si capacitatea logistica prin marirea spatiului in centrele existente de distributie, asigurand astfel suportul necesar activitatii celor 40 de magazine.

“Noua politica de preturi vine in intampinarea clientilor afectati de situatia economica, oferindu-le posibilitatea de a-si mentine nivelul consumului in conditiile reducerii bugetului sau a puterii de cumparare. In contextul crizei economice, bazandu-se pe puterea sa crescuta de achizitie, Mega Image a ales sa transfere o parte din beneficiile expansiunii sale catre clienti, prin reducerea permanenta a preturilor la cateva mii de produse, cu procente de la 5% pana chiar la 15%” a declarat Xavier Piesvaux, Director General Mega Image.

Ca urmare a acestei noi politici de pret, Mega Image a redus deja preturile inca de la mijlocul lunii Martie la peste 750 de produse, urmand ca in acesta luna sa aiba peste 1200 de produse cu preturi reduse. Este vorba de produse din toate categoriile: atat produse proaspete, produse de baza cat si produse nealimentare. Pana in luna Septembrie, luna de luna vor fi analizate toate categoriile de produse pentru a se pune in aplicare noile preturi.

Mega Image pune bazele unei politici de preturi mici si corecte in fiecare zi, preturile fiind reduse permanent, nu pe o perioada limitata de timp. Noua strategie are la baza doua etape: in prima faza are loc o reanalizare a preturilor si reducerea acestora pentru cateva mii de produse, urmand ca in a doua faza sa se mentina un control constant asupra preturilor, astfel incat acestea sa ramana permanent la un nivel scazut. Nu se mai pune accentul pe promotii, care sa fluctueze pretul de la o saptamana la alta, ci pe tot parcursul anului se ofera preturi la un nivel care sa-l avantajeze in fiecare zi pe client.

Aceasta noua politica de preturi este completata in cadrul strategiei Mega Image de focusul pe produsele marca proprie. In acest moment Mega Image ofera clientilor peste 900 de produse sub marcile proprii, 365, Delhaize, BIO, Care, precum si cateva marci exclusive ce pot fi gasite numai in Mega Image. Principala gama de produse marca proprie “365” are ca avantaj competitiv tocmai preturile mici in raport cu calitatea produselor oferite.