McDo, aşa cum numesc francezii reţeau de fast-food-uri, se foloseşte de cea mai cunoscută pâine franceză, bagheta, pentru a încerca să atragă clienţi mai pretenţioşi. McBaguette conţine acelaşi burger de vită folosit în toate sandwich-urile, însă asortat cu muştar franţuzesc şi cu brânză Emmental. Din aprilie, toate cele 1.228 de McDo-uri din Franţa vor oferi noua specialitate.
Introducerea McBaguette, scrie Daily Mail, face parte din noua strategie a lanţului american de a-şi diversifica meniul în funcţie de preferinţele locale. „McDonald’s încearcă să diversifice şi ţinteşte consumatori tradiţionali sau mai în vârstă. Practic vor să-i atragă pe care nu mănâncă de obicei la McDonald’s”, spune consultantul Yves Marin. McBaguette va fi vândut cu un preţ de 4,50 euro, mai mare cu circa un euro faţă de preţul în Franţa al sandwich-urilor obişnuite. Dacă după primele şase săptămâni McBaguette se dovedeşte a fi un succes, sandwich-ul va fi păstrat în meniu pentru o perioadă mai lungă.