Atunci când vine vorba de o achiziție în materie de electronice și electrocasnice brandul este un element important pentru clienți, însă nu bate prețul. De cele mai multe ori clienții plătesc pentru un produs cu caracteristici similare sau chiar mai slabe mai mulți bani pentru că brandul este cunoscut. Spre exemplu, un telefon iPhone X se vinde în țara noastră cu 5.500 de lei, deși pe americani îi costă doar 1.400 de lei să îl producă. Un telefon Xiaomi cu aceleași performanțe costă 2.000 de lei. De asemenea, în cazul televizoarelor sau a laptopurilor alegerea este una dificilă deoarece majoritatea au caracteristici similare, iar de cele mai multe ori prețul face diferența. Mulți, însă, ajung să cumpere produse românești fără să își dea seama.

Retailerii electro IT din țara noastră au remarcat tendința oamenilor de a cumpăra produsele mai ieftine, neținând cont de brand, și au lansat mărci proprii.  Altex, cel mai mare jucător pe piața electro-IT, a lansat în urmă cu 12 ani brandul….

Citeşte continuarea acestui articol în primul număr al Revistei Capital, în format glossy, de 100 de pagini. O găsiţi la toate punctele de difuzare a presei. Top Story este povestea neştiută a patronului RCS & RDS, Zoltant Teszari, cel supranumit miliardarul fără chip. Dezvăluiri în exclusivitate despre cel care a ajuns dintr-un băiat modest din Oradea în unul dintre cei mai puternici oameni din România.

Te-ar putea interesa și: