Mărcile cele mai lovite de criză de pe piața auto românească

Lasând deoparte mărcile de lux, ale căror vânzări sunt an de an foarte mici, este interesant de observat că există branduri cunoscute care cu greu își mai pot justifica existența pe piață în acest an.

Chrysler – 91,82%
Doar 9 mașini ale mărcii americane au fost înmatriculate în perioada ianuarie – octombrie 2010, după ce anul trecut numărul total era de 110.

SsangYong – 91,01%
Nu toți coreenii o duc bine pe piața auto românească. În timp ce Hyundai și KIA o duc relativ bine, SsangYong e în cădere liberă: 8 unități înmatriculate față de 89 anul trecut.

Dodge – 90%
Când vinzi doar 19 autoturisme în zece luni, cu greu mai poți să îți susții afacerea. Mai ales dacă diferența față de perioada similară a anului trecut este de 171 de unități.

Lancia – 82,61%
Designul italian, unanim apreciat în materie de mașini, nu pare a face față bine crizei. Marca premium Lancia a fost căutată de numai 16 clienți în acest an.

Cadillac – 71,43%
Alți americani aflați pe cale de dispariție de pe piața românească. Cele patru mașini înmatriculate în 2010 sunt doar umbra a ceea ce a fost odată brandul.
Din nefericire, odată cu mărcile sca­de și piața. În primele zece luni din 2010, reculul înregistrat a atins 26,59%.