Prin intermediul acestui nou concept, ambele companii îşi doresc să le ofere clienţilor o mai bună expertiză în consultanţă pentru a-şi alege cele mai bune tehnologii şi servicii, care răspund tuturor nevoilor de comunicare ale acestora. Într-un singur loc, clienţii vor putea să găsească un concept integrat, putând să aleagă dintr-o gamă variată de produse, de la telefoane mobile şi fixe, la accesorii, laptop-uri şi notebook-uri, precum şi servicii telecom de calitate.  

De asemenea, noile magazine vor furniza clienţilor facilităţi avansate şi un nivel ridicat de interactivitate în zonele multimedia şi de testare pentru fiecare tip de serviciu disponibil (telefonie fixă şi mobilă, internet sau televiziune), precum şi echipamente de ultimă generaţie. Zonele de consultanţă au fost special concepute pentru a putea pune la dispoziţia clienţilor informaţii personalizate despre servicii, produse şi promoţii, precum şi pentru a-i ajuta pe aceştia să îşi optimizeze facturile. În acest fel, clienţii vor avea posibilitatea de a experimenta pe loc beneficiile serviciilor testate şi vor putea alege cu uşurinţă cele mai bune soluţii de comunicare pentru ei.

“Experienţa clienţilor nostri este unul dintre factorii majori care ne motivează. În ultimii ani, eforturile noastre  s-au îndreptat semnificativ în această direcţie, de la noi servicii şi produse, la suportul acordat clienţilor. Un astfel de exemplu este conceptul lansat  anul trecut în patru dintre magazinele companiei, când am încercat să le oferim clienţilor o perspectivă cu totul nouă atunci când intră într-un magazin al unui operator de comunicaţii, prin intermediul unui nivel de interactivitate mai ridicat, furnizat de zonele multimedia şi de testare disponibile. Această iniţiativă alături de Cosmote este încă un pas pe care îl facem împreună pentru o experienţă superioară dedicată tuturor clienţilor noştri. Este, în acelaşi timp, un pas pe care îl facem în vederea optimizării reţelei noastre de vânzări, care reprezintă un proces permanent în Romtelecom”, spune Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Rezidenţial, Romtelecom.

Romtelecom are 350 de puncte de vânzare, iar Cosmote 640 de magazine în toată ţara, incluzând 270 de magazine Cosmote România, magazine comune cu Romtelecom şi magazine Germanos.