Cea de-a treia editie a Luxury Show a ajuns la final si a demonstrat inca o data ca romanii sunt din ce in ce mai interesati de bunurile de lux si platesc mii de euro pentru a achizitiona de la bijuterii de nisa pana la masini extravagante.

Astfel, in ciuda perioadei de criza pe care o traverseaza economia internationala si impactul pe care il are asupra economiei autohtone, piata produselor de lux continua sa reprezinte un domeniu activ si profitabil.

In cadul editiei din acest an, optiunile clientilor s-au indreptat spre “capricii” exclusiviste, spre produsele de nisa, ofertele inedite si editiile limitate ce garanteaza posesorului o nota de originalitate.

Show-ul din acest an a aratat ca romanii sunt gata sa aloce sume enorme pentru a-si asigura momente de relaxare in propia locuinta. Astfel, fotoliile de masaj s-au numarat printre produsele de succes prezente in cadrul Luxury Show 2008. S-au comercializat scaune de masaj de 4.500 de euro marca Keyton, dar si cele mai performante scaune de masaj Sanyo, care ajung pana la 10.000 de euro.

Si ideea de a avea propiul SPA a reprezentat o alegere pentru vizitatorii show-ului. Astfel, Seven Stars, firma importatoare de mini piscine SPA de exterior, a reusit sa vanda in cadrul targului 4 astfel de jacuzzy al caror pret ajunge pana la 30.000 de euro. Inclinatia spre comfort a fost demonstrata si de cele 15 comenzi pentru seminee unicat.

In ceea ce priveste mobilierul de lux, romanii au optat pentru „biblioteca Venetia” de la Ovo Design. Aceasta presupune o compozitie ce include placarea peretilor, un semineu, precum si biblioteca propriu-zis. Pretul acesteia se ridica la 50.000 de euro, fiind facute patru comenzi in cadrul targului.

Apetitul romanilor pentru telefoane mobile de lux a fost demonstrat de atractia catre noile modele Vertu. Pentru modelele Signature si Ascent TI Ferrari s-au primit, pe parcursul evenimentului, 9 comenzi, pretul de pornire al unui astfel de telefon fiind cuprins intre 4.000 de euro si 26.000 de euro.

Sursa: Luxury Show