Lidl va deschide luni, 7 noiembrie, două magazine de tip discount, în Slatina şi Ploieşti, iar reţeaua sa va număra în total 122 de unităţi la nivel naţional. Germanii devin astfel cel mai extins lanţ de comerţ modern din România, urmat de Penny Market (121) şi Profi (103).

Lidl, care a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, anul trecut, de la Plus, a deschis, în 6 octombrie, 11 magazine noi în România, dintre care două în Bucureşti. Potrivit reprezentanţilor lanţului de magazine de tip discount, alte 15 unităţi se află în construcţie, dintre care două se vor deshide în Bucureşti. Pentru ultimii discounteri intraţi în piaţă, „interesante“ sunt oraşele cu peste 30.000 de locuitori.

Magazinele lanţului german de tip discount Lidl au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim. De altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.

Lidl România a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.