Magazinele au fost deschise în oraşele Dimitrovgrad, Radnevo şi Harmanli, înlocuind facilităţile de la lanţul de supermarketuri Plus, care a fost achiziţionat de Lidl în 2010.

Până la sfârşitul anului, Lidl vrea să extindă numărul supermarketurilor din Bulgaria la 40.

În februarie 2010, grupul german de retail Tengelmann a decis să-şi vândă lanţurile de supermarketuri Plus din România şi Bulgaria rivalului Lidl, care face parte din grupul german de retail Schwartz.

Plus avea 96 de magazine în România şi 23 în Bulgaria.

În 2007 şi 2008, Plus şi-a vândut majoritatea afacerilor din statele europene. În ultimii ani, lanţul de retail a fost activ în Austria, România şi Bulgaria.

Grupul Tengelmann este un grup comercial internaţional ale cărui subsidiare includ OBI, KiK, Kaiser’s Tengelmann, Plus şi A & P. Afacere de familie, lansată în anul 1867 la Mulheim an der Ruhr, Tengelmann are în prezent 4.357 subsidiare şi 83.655 angajaţi în 15 ţări. În 2008, grupul Tengelmann a avut vânzări totale de 12,36 miliarde de euro.
SURSA: Agerpres