LG Electronics, al doilea mare producător de televizoare LCD la nivel mondial, intenţionează să îşi majoreze cota de piaţă de la 11% la 15% în acest an, prin creşterea vânzărilor cu 54%.

Grupul sud-coreean a confirmat astfel, duminică, ţinta unor vânzări de 25 de milioane de televizoare LCD anunţată iniţial în septembrie, precizând că obiectivul include livrarea a şapte milioane de modele de înaltă tehnologie, care conţin tehnologie LED de iluminare a ecranului.

În 2009, LG a comercializat 16,2 milioane de televizoare LCD. Principalii concurenţi ai LG sunt liderul de piaţă Samsung Electronics şi producătorii japonezi Sony Corp şi Sharp Corp.

LG mai are ca obiectiv vânzarea a patru milioane de televizoare cu plasmă, cu accent pe aparatele de dimensiuni mari. Samsung a anunţat, joi, planul de vânzare a 35 de milioane de televizoare LCD şi patru milioane de televizoare cu plasă, în 2010.

Potrivit LG, piaţa televizoarelor cu plasmă mari ar putea creşte cu 15%, chiar dacă pe ansamblu avansul înregistrat în cazul acestui tip de aparate încetineşte ca urmare a concurenţei modelelor LCD.

SURSA: Mediafax