IDC a raportat că Lenovo a ajuns la o cotă de piaţă globală de 16.7% în al doilea trimestru al anului 2013, în creştere faţă de cota de 15.0% a aceluiaşi trimestru din anul trecut, 2012. De asemenea, Gartner a anunţat că Lenovo a ajuns la o cotă de piaţă globală de 16.7% în al doilea trimestru al anului 2013, după ce în aceeaşi perioadă a anului 2012 deţinea o cotă de piaţă de 14.9%.  Este pentru prima dată când Lenovo a devenit cu certitudine lider global în producţia de PC-uri, conform ambelor raportări acceptate la nivel internaţional.

“Conducerea în segmentul PC-urilor este doar o etapă dintr-o călătorie mai lungă, pentru a deveni un adevărat lider pe piaţa “PC Plus” care include tabletele, telefoanele şi televizoarele inteligente şi alte dispozitive inteligente şi conectate. Am făcut deja paşi importanţi în acest sens. Suntem în prezent pe locul trei în clasamentul producătorilor de dispozitive inteligente (“Smart Connected Device”) din lume. Prin urmărirea în continuare a reţetei noastre de succes – o strategie clară, produse inovatoare, o execuţie impecabilă şi o echipă globală variată – am încredere că vom putea continua să obţinem o creştere profitabilă în segmentul nostru de bază, şi să avem în timp acelaşi succes şi pe dinamica piaţă PC Plus”, a declarat Yang Yuanqing, preşedintele şi CEO-ul Lenovo.