Lansată pe piaţa românească în urmă cu un an, reţeaua La Pink promite francizaţilor o cifră de afaceri de 50.000 de euro pe an, la o medie de 2.500 de clienţi pe lună.

Concept de talie internaţională, La Pink şi-a început activitatea în Polonia, în anul 2006, fiind dedicat în exclusivitate femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 50 de ani.

La Pink a intrat în România în anul 2007, cu două magazine în Bucureşti, într-o epocă de explozie a pieţei locale de fashion retail. Investiţia totală iniţială necesară pentru deschiderea unei unităţi La Pink este de circa 40.000 de euro, reprezentând taxa de intrare în reţeaua de franciză, alături de alte costuri, precum cele cu amenajarea spaţiului, mobilierul şi stocul iniţial de marfă.

Reprezentanţii lanţului estimează că investiţia iniţială se recuperează în maximum trei ani de activitate, cifra de afaceri anuală fiind de peste 50.000 de euro. Magazinele La Pink înregistrează un trafic de peste 2.500 de clienţi pe lună. Expansiunea teritorială naţională La Pink vizează oraşele ţării cu o populaţie de peste 100.000 de locuitori. Viitorul partener francizat va comercializa în magazinele La Pink două colecţii pe an, marfa fiind livrată acestuia de către francizor. Magazinele La Pink operează pe suprafeţe cuprinse între 40 şi 70 de metri pătraţi, iar localizarea se va face de viitorul partener francizat în marile centre comerciale sau în locaţii stradale din zone centrale cu trafic pietonal intens. Printre avantajele oferite de către francizor viitorului său partener se numără posibilitatea de retur a mărfii nevândute la finele fiecărui sezon, trainingul personalului angajat, software pentru gestiunea magazinului dat în folosinţă în mod gratuit.

Cu două colecţii pe an (primăvară-vară şi toamnă-iarnă) şi o gamă diversificată de accesorii la preţuri competitive, pornind de la bijuterii, eşarfe, pălării şi până la ceasuri, curele, sandale şi genţi, stilul La Pink se asortează atât cu femeia clasică, modernă şi activă, pentru întâlnirile de business, cât şi cu cea care adoptă o ţinută casual.