Printre produsele afectate de această decizie se numără mărci precum Knorr, Lipton, Ben & Jerry’s, Langnese, Magnum, Domestos, Dove, Rexona şi Ax. Kaufland a subliniat că această decizie va avea un impact şi asupra magazinelor sale din Cehia, Slovacia, Croaţia, Polonia, România şi Bulgaria.

Gigantul care operează o reţea de 660 de magazine în Germania a precizat că a încercat să ajungă la o soluţie cu Unilever încă din luna mai însă ofertele sale au fost respinse. „Din punctul nostru de vedere, Unilever încearcă să îşi utilizeze poziţia formidabilă de piaţă pentru a-i influenţa pe retaileri şi a-şi optimiza propriile sale randamente. Având în vedere responsabilitatea care îi revine, Kaufland nu a putut accepta solicitările Unilever şi a fost nevoit să reacţioneze”, a informat grupul german de distribuţie.

Kaufland face parte din grupul german Schwarz Gruppe, care este şi proprietarul distribuitorului Lidl. Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 119 magazine în România. Lidl este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine şi peste 150 de centre logistice în 28 de ţări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajaţi, dintre care peste 5.500 în România, unde retailerul german are deschise peste 225 de magazine şi 4 centre logistice, scrie Agerpres.

Te-ar putea interesa și: