“Sunt profund impresionat de faptul că producţia celei de-a treia generaţii Mazda6, model reprezentativ pentru noua generaţie de vehicule, începe într-un an atât de important pentru noi. Este cea de-a 30-a aniversare de la startul operaţiunilor la uzina Hofu, în districtul Nishihoura şi cea de-a 10-a aniversare de la demararea producţiei primei generaţii Mazda6, în 2002. Prima Mazda6 a debutat ca o întruchipare a sloganului Mazda, Zoom-Zoom, iar succesul său a dus la creşterea semnificativă a imaginii brandului. Noua Mazda6 care începe să iasă de pe linia de producţie astăzi încorporează tehnologiile SKYACTIV şi linia de design KODO – sufletul mişcării, precum şi sistemul unic Mazda de frânare regenerativă i-ELOOP. Dezvoltarea acestui model a implicat esenţa cunoştinţelor noastre tehnice şi a atenţiei nemăsurate la detalii. Ne vom uni eforturile pentru a promova noua Mazda6, să facem acest model să câştige suportul clienţilor de pe tot globul şi să conducă brandul Mazda la un alt nivel”, a declarat
 Takashi Yamanouchi, preşedintele şi CEO Mazda.

Noua Mazda6 va fi prezentată în Europa şi Japonia înainte de finalul acestui an, urmând ca aceasta să fie introdusă şi pe alte pieţe, cum ar fi SUA, la începutul lui 2013. Mazda plănuieşte să producă aproximativ 120.000 de unităţi Mazda6/an la uzina Hofu.

Mazda va expune în premieră noua Mazda6 cu specificaţii pentru Rusia la Salonul Auto Internaţional de la Moscova 2012, care îşi va deschide porţile pe 29 august.