Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Investiții feroviare de peste 700 milioane euro între Simeria și Arad

Autor: | | 0 Comentarii | 615 Vizualizari

CFR Infrastructură monitorizează cele mai mari șantiere de cale ferată din România. Peste 140 km de cale ferată, în vestul țării între Simeria și Arad, sunt în plin proces de modernizare. În următorii doi ani, trenurile pot circula cu 160 km/h, între Sighișoara și vama cu Ungaria.

Trenurile, care pleacă din Capitală spre Arad sau Budapesta, vor putea circula cu viteză sporită, lucrările de modernizare pentru aproape 400 km de cale ferată se vor inaugura în următorii doi ani. În prezent, sute de muncitori lucrează pe cele mai complexe şantiere de cale ferată, aflate între Simeria şi Arad.

Tronsonul de cale ferată Simeria-Km 614 este împărţit în patru subsecţiuni, respectiv 2a) km 614- Bârzava; 2b) Bârzava – Ilteu; 3 Ilteu-Gurasada şi 2c) Gurasada-Simeria. Pentru primele două subsecţiuni, 2a) km 614- Bârzava şi 2b) Bârzava – Ilteu, în lungime de aproximativ 78 km, peste 500 de muncitori şi 200 de utilaje sunt în şantiere. Reprezentanţii firmelor de construcţii ne-au declarat că muncitorii au început lucrări la podurile mari peste Mureş. „Există mobilizare pe cele două şantiere, se lucrează la terasamente şi consolidări, pe subsecţiunile 2a şi 2 b există două poduri mari peste Mureş, peste 400 m fiecare. Am adus materiale de construcţie, piatră spartă şi balast”, ne-a declarat Cristian Becheru, reprezentantul asocieriiAstaldi SpA - FCC Construccion - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - Thales Systems România, constructorii subsecţiunilor km 614 -  Bârzava (2a) şi 2b) Bârzava – Ilteu. 

Lucrările de modernizare a celor două subsecţiuni de cale ferată costă 3,4 miliarde lei, fără TVA, perioada de finalizare proiectelor este anul 2020.„Au început mai multe lucrări civile, peroane şi fundaţii pentru pentru clădirile staţiilor. Am rezolvat problema siturilor arheologice. Există o zonă unde este un sit arheologic înscris în categoria A. Pe cele două subsecţiuni, între Km 614 şi Ilteu, există şapte situri arheologice. Ultimul sit arheologic descoperit se află într-o curbă, afectează circa 300 m din aliniament. Aşteptăm descărcarea arheologică pentru ultimul sit descoperit, muncitorii lucrează pe alte porţiuni. Se lucrează la primul tunel, a început procesul de defrişare”, ne-a mai explicat  reprezentantul asocieriiAstaldi SpA - FCC Construccion - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - Thales Systems România, constructorii subsecţiunilor km 614 -  Bârzava (2a) şi 2b) Bârzava – Ilteu

Reabilitarea subsecţiunii de cale ferată, km 614 – Bârzava, costă 1,68 miliarde lei, iar lotul Bârzava -  Ilteu costă 1,76 miliarde lei

 

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.