Prin intermediul acestui proiect, Intel România îşi propune să faciliteze comunicarea directă cu utilizatorii, pentru a discuta în timp real atât despre inovaţiile tehnologice ale companiei la nivel internaţional, cât şi despre prezenţa pe piaţa locală, contribuind astfel la creşterea vizibilităţii brandului Intel.  
"Ne dorim să avem un dialog direct, spontan şi eficient cu utilizatorii produselor Intel, activi pe Facebook. Vor exista postări zilnice, într-o exprimare relaxată, relaţionate cu ceea ce înseamnă Intel şi avansul tehnologic. Suntem nerăbdători să intrăm în contact cu fanii Intel şi pe această reţea de socializare, începând de astăzi”, a precizat Manuela Oprișan, PR Manager pentru Europa Centrală şi de Est, Intel.
Intel România a început promovarea pe Facebook încă din luna martie a anului trecut, odată cu lansarea mai multor aplicații, concursuri și campanii de brand awareness. Unul dintre proiecte, denumit "Test de personalitate Intel", a avut succes în rândul utilizatorilor de Facebook.
Pe baza răspunsurilor la câteva întrebări amuzante, utilizatorilor li s-a sugerat ce fel de laptop li se potriveşte, iar câştigătorul promoţiei a primit ca premiu un notebook de ultimă generaţie şi o excursie la Amsterdam. Alte concursuri desfăşurate de Intel România în ultima perioadă au fost Intel Soccer Challenge şi Intel Song Contest, care s-au bucurat, la rândul lor, de succes peste aşteptări.