Digi Mobil și-a informat utilizatori de cartele PrePay că, începând cu 1 iulie, serviciile de comunicaţii electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială Digi.

Cartelele preplătite deja existente vor mai putea fi folosite până la data de 30 septembrie.

Anunțul făcut de Digi Mobil

„MODIFICĂRI SERVICII PREPLĂTITE. Stimate utilizator, începând cu 1 iulie 2023, serviciile de comunicaţii electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială Digi. De la această dată nu mai pot fi achiziţionate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente, creditele disponibile putând fi consumate ca atare sau prin achiziţionarea extraopţiunilor disponibile, până cel mai târziu la 30.09.2023.

Vă mulţumim pentru încrederea acordată şi vă recomandăm să utilizaţi în continuare serviciile de comunicaţii mobile Digi prin intermediul serviciilor postplătite (abonamente), disponibile într-o ofertă largă de servicii, cu tarife începând de la 2 euro/lună şi cu posibilitatea de a vă păstra acelaşi număr de telefon.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute prin apelarea centrului de Relaţii cu Clienţii la numărul de telefon 0314004401 sau în orice punct de prezenţă Digi. Echipa Digi”, se arată în mesajul transmis de Digi Mobil către clienți.

Tentative de fraude online

În luna mai, Digi și-a avertizat clienții în legătură cu o nouă metodă de fraudă a apărut în mediul online, infractorii ciberneticifolosindu-se de imaginea companiei. Atât clienți ai companiei, dar și persoane care nu folosesc deloc serviciile sale, au primit e-mail-uri false în care li se solicita să-și plătească factura.

Mail-urile sunt aproape identice cu cele originale pe care compania le trimite clienților pentru a-i notifica de plata facturii. Atacatorii își îndeamnă potențialele victime să acceseze un link pentru a efectua plata facturii, care îi redirecționează, de fapt, spre o pagină falsă, pentru introducerea datelor cardului bancar.

Odată introduse datele cardului de credit, hackerii pot face apoi tranzacții cu banii din conturile bancare ale victimelor.

„Este o tentativă nouă de fraudă, nouă, în sensul în care targetează subiectul, de data aceasta Digi, și clienții companiei Digi, impersonând societatea, folosindu-se de imaginea vizuală și transmit notificări de plată. Astfel, clonează site-ul companiei și solicită clienților să facă tranzacții sau să introducă datele de card, în vederea achitării serviciilor de care beneficiază.

Trebuie să fim atenți la sursa mesajului, de unde provine, să ne asigurăm că este legitim, să ne asigurăm că link-urile către care se redirecționează sunt cele legitime. Bineînțeles, greșelile gramaticale pot atrage atenția, atacatorii nefiind, neapărat, de origine română.”, a transmis Digi.