Imediat după Crăciun, cele mai multe dintre brandurile internaționale prezente în România au scos o parte dintre produsele din colecțiile anterioare la prețuri reduse, discount-urile fiind aplicabile, uneori diferit pe fiecare magazin în parte. Spre exemplu, produse ce erau reduse la Băneasa Shopping City aveau preț întreg la Afi Cotroceni.

Oferta nu a fost extrem de generoasă, nici ca varietate, nici ca preț, însă a trezit apetitul pentru cumpărături al clienților acestor magazine. Imediat după Revelion, numărul produselor disponibile ofertelor au crescut, iar prețurile au început să fie diminuate. În magazine precum Massimo Dutti, care a redus la jumătate prețul pentru jeansi și cămăși, de exemplu, spațiul a fost neîncăpător pentru clienți, iar angajații au avut mult de lucru după închidere pentru a aranja marfa la loc pe raft. Nici la Zara care, de asemenea, a tăiat 50% din prețul ghetelor și pantofilor, clienții nu au avut destul loc pentru a se desfășura. Pe principiul ”îl cumpăr acum pentru că este ultima bucată disponibilă pentru această măsură”, mulți și-au făcut deja noua garderobă, cumpărată la 50% din valoare.

H&M a scos diferite produse la ofertă încă după Crăciun (rochii reduse de la 129 lei la 60 de lei, pulovărașe de la 129 de lei la 40 de lei, jachete de la 129-159 de lei la 75 de lei), reducerile păstrându-se în toată această perioadă. Cel mai probabil, următorul val de discount-uri va fi accesibil după 15 ianuarie.

Britanicii de la New Look care au intrat pe piață în același an cu suedezii de la H&M au început reducerile, iar prețurile sunt mai mici cu până la 70% la toate articolele vestimentare semnalizate în magazine (îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii). Tot până la 70% sunt reduce și hainele de la Koton, respectiv Debenhams.