Producatorul francez de bunuri de lux Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH) a anuntat o crestere cu 4% a vanzarilor in 2008, in ciuda crizei financiare care si-a facut simtita prezenta din ce in ce mai mult.

Astfel, LVMH a inregistrat vazari de 17,19 miliarde de euro. In aceslasi timp profitul companiei a ajuns la 2 miliarde de euro, putin peste castigurile inregistrat in 2007.

„Rezultatele aferente anului 2008 arata reactia exceptionala pe care au avut-o activitatile noastre in aceasta perioada de criza”, a declarat Bernard Arnault, CEO-ul LVMH.

Pnetru anul 2009 Arnault nu a vrut sa faca estimari, declarand ca asteapta finalul primului semestru pentru a vedea cum evolueaza piata in conditiile economice actuale.

In ceea ce priveste reducerile de costuri si restructurarile, CEO-ul companiei a declarat ca a luat in calcul si aceste posibilitati, insa nu s-a luat nicio decizie.

Sursa: FT