Cea mai recentă investiție anunțată de companie este în noul showroom de echipamente HoReCa și frigorifice București, al doilea din țară, pentru care s-au cheltuit 150.000 euro.
Primul magazin DAAS de prezentare cu vânzare a fost deschis în primăvara anului 2009, la Constanța.
Compania a încheiat 2011 cu o majorare a cifrei de afaceri de peste 40%, depășind targetul asumat la începutul anului, de 20 de milioane de euro. Divizia Retail a avut o contribuție de 68% la atingerea obiectivului cifrei de afaceri, Horeca a înregistrat 28%, iar divizia Mobilier 4%.
Totodată, cotele de piață ale DAAS s-au majorat de la 28,4% la 31,7% în 2011 pentru Retail și de la 13,5% la 14,5 % pentru divizia Horeca.
În 2005, compania a intrat pe piața frigului comercial, dotând cu echipamente frigorifice primul magazin Real din România, urmat de altele din rețea, precum și de Auchan, Mega Image, Billa, Cora, Interex și, mai recent, Kaufland, Carrefour, Lidl și Metro.