IMAS – Marketing si Sondaje si Mercury Research
vor continua sa masoare audienta posturilor de radio din Romania si in perioada
2008-2011.

Cele doua companii au fost alese prin licitatie de
o Comisie paritara formata din cinci membrii ai Consiliului National al
Audiovizualului si zece membrii ai Asociatiei pentru Radio Audienta (cinci
reprezentanti ai posturilor de radio si cinci ai agentiilor de publicitate).
IMAS – Marketing si Sondaje si Mercury Research s-au impus in fata consortiului
Metro Media Transilvania – INSOMAR.

In plus, Comisia paritara a decis sa schimbe
metodologia de masurare, astfel ca vor fi trei raportari pe an ale datelor de
audienta, in loc de doua. Raportarile vor reflecta trei perioade de culegere a
datelor, adica ianuarie-aprilie, mai-august, septembrie-decembrie. In prima
perioada, se vor realiza 10.000 interviuri, dintre care 8.000 in mediul urban, in
timp ce in urmatoarele doua valuri volumul esantionului pentru fiecare va fi de
8.000 de interviuri, in mediul urban.

Initial, caledanrul licitatiei precedea desemnarea
castigatorului pe 6 iulie, insa termenul a fost amanat.

Sursa: Capital