Potrivit datelor publicate de SATI, în iunie 2011 Hi5 avea 2,5 milioane de clienţi unici în România, aproape de două ori mai puţin faţă de iulie 2010, când numărul clienţilor unici se ridica până la 4,7 milioane.

Tot la nivelul ţării, Hi5 a înregistrat 20, 6 milioane de vizite în iunie 2011, cifră semnificativ mai mică faţă de valorile din iulie 2010, care ajungeau la 49,7 milioane de vizite. În ceea ce priveşte afişările, acestea au scăzut în iunie 2011 la 447 milioane, de la 1,85 de miliarde de afişări înregistrate de Hi5 în iulie 2010.

Pe de altă parte, cifrele utilizării Facebook în România sunt în creştere. Conform monitorizării Facebrands.ro, în mai 2011 cifra utilizatorilor Facebook din România ajungea până la 3,28 de milioane. Dintre utilizatorii români 32.76% erau bucureşteni, 5.2% din Cluj-Napoca, din Timişoara 4.88%, din Iaşi 4.84%, şi 3.9% din Constanţa.