În plus, compania a raportat o creştere cu 44% a numarului de distribuitori. „2011 este al treilea an consecutiv în care Herbalife înregistrează creştere în România. Deşi ne confruntăm cu aceleaşi condiţii economice dificile ca şi în anii anteriori, am realizat o creştere semnificativă şi am obţinut rezultate foarte bune la toţi parametrii importanţi ai afacerii noastre. Acest lucru a fost posibil ca urmare a creşterii numărului Distribuitorilor, a diversificării gamei de produse oferite şi a unei productivităţi mai mari a Distribuitorilor, care au început să deservească din ce în ce mai mulţi clienţi. România este catalogată ca una dintre ţările cu cea mai rapidă dezvoltare din statele din regiunea Europa, Orientul Mijlociu si Africa”, spune Dorota Seidler, Director de Vânzări şi Marketing Herbalife Romania. ” În acest context au fost puse bazele unei afaceri durabile datorită unui model de business care se concentrează pe formarea, dezvoltarea şi sprijinirea Distribuitorilor. Programul de dezvoltare al Herbalife România este atât de performant, încât Compania a ajuns să aibă una din cele mai ridicate rate de retenţie a distribuitorilor din întreaga industrie”, adaugă aceasta.
Creștere la nivel internațional
Rezultatele bune din România s-au înregistrat și la nivel internațional. În ultimul trimestru s-a înregistrat un record, o creştere cu 23% a volumului la nivel mondial, în fiecare din cele şase regiuni înregistrându-se creştere de două cifre faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Pentru anul 2011, compania a raportat vânzări nete în valoare de 3,5 miliarde de dolari, o creştere cu 26% faţă de 2010. „Creşterea afacerii noastre a continuat pe întreaga perioadă a lui 2011, pe măsură ce am stabilit noi recorduri pentru vânzările nete, câştigurile per acţiune şi fluxul de numerar liber”, a afirmat Michael O. Johnson, Preşedinte şi CEO al Companiei. „În acelaşi timp, continuăm să stabilim recorduri pentru mulţi parametri ce vizează Distribuitorii, care sunt, de fapt, fundaţia unei dezvoltări continue, inclusiv cei care se referă la gradul de activitate şi retenţie a liderilor în vânzări”, adaugă acesta.