Jan Derck van Karnebeek va conduce incepand cu luna aprilie Heineken Romania dupa ce Edwin Botterman, actualul General Manager, a fost numit in pozitia de Managing Director al Heineken Italia.

Licentiat in drept si absolvent al unui MBA INSEAD, Jan Derck van Karnebeek si-a început cariera in Heineken Nederlands ca junior brand manager in 1992, fiind avansat ulterior in pozitia de brand manager in cadrul diviziei olandeze a companiei.

In perioada aprilie 1997-noiembrie 1999, el a detinut pozitia de marketing manager in cadrul Heineken China, iar apoi pe cea de director comercial al operatiunilor Heineken in Slovacia pana in aprilie 2001.

In ultimii trei ani, van Karnebeek a condus operatiunile Heineken Bulgaria din pozitia de General Manager.  “Importanta Romaniei in cadrul grupului Heineken a crescut in mod semnificativ, ultimii ani aducand o majorare substatiala atat a venitului din vanzari, cat si a profitului. De aceea, este o mare onoare pentru mine sa fiu numit in functia de General Manager al Heineken Romania”, spune Jan Derck van Karnebeek.

Edwin Botterman, actualul General Manager, va parasi la sfarsitul lunii Heineken Romania pentru a prelua postul de Managing Director al Heineken Italia. Botterman a venit la conducerea Heineken Romania, pe atunci Brau Union Romania, in martie 2005 si detine 22 de ani de experienta in grupul Heineken.

Sub conducerea sa, compania a investit peste 130 milioane de euro, si-a dublat venitul din vanzari si a multiplicat profitul de noua ori. Anul trecut, Edwin Botterman a finalizat achizitia Bere Mures majorand astfel cota de piata a companiei Heineken pe piata de bere din Romania la 30%, potrivit datelor companiei de cercetari de piata Nielsen.

Heineken Romania este unul dintre principalii producatori de bere si detine in Romania cinci fabrici in Craiova, Constanta, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures.