Google nu a făcut niciun comentariu cu privirea la această informaţie, însă indiciile, ca şi în alte cazuri, vin prin intermediul codului unora dintre aplicaţiile companiei care fac referire la o viitoare vânzare de cărţi audio.

Aplicaţia Google Play, prin intermediul căreia Google vinde conţinut digital pentru dispozitivele mobile, dar şi aplicaţia Google Play Books, în care pot fi citite şi cumpărate cărţi în format electronic – ambele includ în cod referinţe la vânzarea şi accesarea cărţilor audio.

Dacă Google Play se va rezuma la vânzarea cărţilor audio, Google Play Books va fi aplicaţia prin intermediul căreia utilizatorii le vor putea asculta. În codul aplicaţiei există referiri la faptul că utilizatorii vor putea naviga în cadrul cărţilor audio pe baza capitolelor.

Prin intermediul sincronizării, se va ţine evidenţa progresului, iar utilizatorii vor putea relua audiţia de pe orice dispozitiv mobil pe care folosesc acelaşi cont. În plus, se pare că va exista suport pentru Google Cast (fostul Chromecast) care va permite ascultarea cărţilor la televizoarele sau boxele conectate la reţeaua wireless.

În codul Google Play s-au găsit referiri şi la promovarea noii secţiuni a magazinului de conţinut digital al celor de la Google. Astfel, se pare că prima carte achiziţionată va fi la jumătate de preţ.

Prin iminenta intrare pe piaţa cărţilor audio, Google va concura direct cu Amazon, care deţine Audible, principala sursă de cărţi audio la ora actuală.