Europa de Est continuă să fie o piaţă în creştere pentru Ford, compania înregistrând un avans al vânzărilor de 19,1% în 2011. Pe cele 19 pieţe tradiţionale din Europa Occidentală, Ford a fost al doilea cel mai bine vândut brand, pentru al patrulea an consecutiv, cu o cotă de piaţă de 8,3%. Anul trecut Ford a fost cel mai bine vândut brand în Marea Britanie, conform Agerpres.

Performanţele Ford în Europa au fost sprijinite de continuarea vânzărilor solide ale modelului Fiesta, care este cea mai bine vândută maşină din Europa a producătorului auto american în 2011, precum şi de cererea creşterii pentru noul Focus şi C-MAX.

"În ciuda dificultăţilor economice serioase cu care toţi ne confruntăm în regiune, 2011 a fost un an foarte interesant pentru Ford în Europa. Ne-am luat un angajament să livrăm necontenit noi produse şi tehnologii chiar în perioade dificile şi suntem răsplătiţi", a declarat Stephen Odell, preşedinte şi director general al Ford Europa.

Producătorul auto american intenţionează să lanseze în Europa câteva modele noi în acest an.

Ford este prezent şi în România, unde a cumpărat, în 2007, Automobile Craiova. Ford produce la Craiova din 2009 modelul Transit Connect şi va lansa producţia modelului B-Max, produs exclusiv în România.