În urmă cu patru ani BitDefender s-a desprins de Softwin, devenind o companie separată. Soluţia românească de securitate este cea mai folosită în Franţa, iar în China sunt peste 200 de milioane de utilizatori care folosesc produse BitDefender ori produse care conţin tehnologie BitDefender. „Dacă mergi în Shanghai şi intri într-un magazin de IT, nu o să scapi de BitDefender. O să îl vezi pe raft“, a afirmat Talpeş. În Coreea de Sud, ţara cu cea mai mare viteză medie a conexiunilor la internet, 95% din produsele antivirus folosesc tehnologii BitDefender.
350 de milioane de utilizatori din întreaga lume folosesc soluțiile de securitate produse de compania românească BitDefender.
Talpeş a reuşit anul trecut să aducă BitDefender pe rafturile celui mai mare retailer la nivel mondial, Wal-Mart. „BitDefender se găsea în Wal-Mart, dar sub forma unui produs care integra tehnologiile BitDefender. Acum, suntem în Wal-Mart cu propriul brand. E un mare succes. Suntem pe cale să ajungem în toate marile lanţuri de retail americane“, a declarat acesta. Lui Florin Talpeş nu îi place să vorbească despre rezultatele financiare ale companiei. 
În anul 2007, omul de afaceri a vândut 7% din acţiunile BitDefender către un grup format din şapte investitori, în schimbul a șapte milioane de dolari, ceea ce a dus la evaluarea companiei la 100 de milioane de dolari. Pasiunea soţilor Talpeş este dansul. Aceştia dansează de 13 ani Samba, Cha-cha, Jive, Paso doble şi Rumba.
Florin Talpeş s-a plasat anul trecut pe locul 107 în TOP 300 Capital cu o avere estimată la 60 milioane euro.