FlorideLux aduce un nou concept pe piața florăriilor din Brașov, acela de flowers and gifts shop, un loc unde pot fi găsite, pe lângă florile clasice, aranjamente florale și o gamă variată de cadouri pentru diverse ocazii, cuvântul cheie pentru a defini aceste produse fiind calitatea.

“Am ales Brașovul pentru deschiderea primei francize offline deoarece este un oraș dezvoltat, are o rată mică a șomajului și un venit mare pe cap de locuitor, iar dezvoltarea turismului și clienții pe care îi avem deja în zonă ne dau încredere că este o regiune cu un potențial foarte mare”, spune Marius Dosinescu, CEO și fondator al florăriilor FlorideLux.

Mai mult, cererile de francizare din județul Brașov au fost mai mari decât în cazul altor județe, ceea ce a dovedit un apetit ridicat al brașovenilor pentru investițiile în industrii creative și, automat, un potențial mare de dezvoltare al pieței. Nu în ultimul rând, FlorideLux a ales să deschidă prima franciză offline în acest oraș datorită echipei care deține florăria, formată din două tinere antreprenoare locale – Adriana Zeck și Andreea Plăiașu.

Ambele și-au dorit dintotdeauna să aibă propria afacere, astfel că au renunțat la carierele din domeniul IT, respectiv financiar, și au ales această industrie datorită pasiunii pentru flori și dorinței de a se alinia standardelor de calitate ale FlorideLux și de a lua parte la proiectul de dezvoltare a grupului.

„Suntem firi diferite, cu reacții și abordări de multe ori diametral opuse, însă nu credem că acest lucru reprezintă o amenințare pentru parteneriatul nostru, ci din contră, această complementaritate ne va ajuta să creștem în această industrie, să devenim un model pentru această profesie și peste 10 ani să muncim cu aceeași pasiune și dăruire”, a spus Adriana Zeck.

Andreea Plăiașu o completează: „Ne considerăm o florărie „altfel”, un boutique cochet și primitor (…) Suntem o echipă puternică, care dorește să se dezvolte sub umbrela FlorideLux. Cu toate acestea, FlorideLux Brașov va avea particularități locale, cu accente date de propria noastră personalitate”.

Mai mult, FlorideLux Brașov are drept de francizare pe întreg județul, iar toate comenzile din zonă le revin lor pe perioada desfășurării contractului de franciză.

Mai departe, orașele vizate pentru francizare sunt cele care au o dinamică a dezvoltării foarte bună, spre exemplu Sibiu sau Cluj-Napoca, unde deja există contracte de rezervare semnate.

„Preconizăm că franciza din Brașov va contribui cu aproximativ 3% la cifra de afaceri a grupului pe care o vizăm anul viitor. Trebuie să menționez că francizatul nu este obligat să achiziționeze toată marfa prin intermediul nostru, astfel încât, această flexibilitate ne aduce un procent mai mic în totalul business-ului, însă în momentul atingerii unui număr minim de 10 francize vom putea observa un aport mai mare al acestora în cifra de afaceri”, a încheiat Marius Dosinescu.

Grupul FlorideLux.ro, care operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, a realizat afaceri de jumătate de milion de euro în 2012, cu 11% mai mari decât anul anterior.

Pentru 2013, compania  mizează pe afaceri de 600.000 de euro.