Flanco a ajuns, astfel, la opt magazine în țară, care beneficiază de opţiunea de testare a tuturor produselor înainte de achiziţie. Noul magazin, situat pe strada Sibiului, în Complex Shopping City,, are o suprafaţă totală de 1.200 de metri pătraţ, dublă față de cea a vechiului amplasament.

“În acest an continuăm investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine, mizând pe faptul că implementarea noului concept de magazin sporeşte traficul, creşte calitatea timpului petrecut de clienți în magazine și, în final, creşte cifra de afaceri. Magazinul reprezintă o investiție importantă pentru noi şi credem ca elementele de noutate precum evenimentele speciale si campaniile de marketing vor surprinde plăcut cumpărătorii noştri din acest oraş.”, a declarat Gabriel Pereș, director de vânzări la Flanco.

Retailer-ul estimează pentru acest an investiții de 3,5 milioane euro, destinate deschiderilor și amenajărilor de magazine. Pentru 2012, Flanco speră la o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro, față de 110 milioane de euro în 2011.

Compania a încheiat anul 2011 cu o suprafață de vânzare de 41.500 mp și un număr de 77 de magazine, dintre care 83% în galerii comerciale și 17% în locații stradale.