Retailerul estimează vânzări record pentru noul magazin din Tom după ce, în primele 4 zile de la deschidere (28-31 octombrie), magazinul inaugurat în centrul comercial Maritimo Shopping Center a înregistrat vânzări de 250.000 euro.

Ambele magazine integrează conceptul inovator lansat recent de retailer, în care toate produsele pot fi nu numai văzute, ci și testate, pentru că sunt în permanență în funcțiune.

Magazinul Flanco din centrul comercial Tom are o suprafață de vânzare de 650 mp, o echipă formată din 12 angajați și va fi inaugurat joi, 17 noiembrie 2011.

Flanco Maritimo, lansat pe 28 octombrie, în urma unei investiții de 750.000 de euro (amenajare+stocuri), are o suprafață de vânzare de 700 mp și 15 angajați.

„Valoarea medie a unei cumpărături în magazinul Flanco deschis în Maritimo Shopping Center s-a ridicat în primele 4 zile la 160 de euro, și estimăm că acest nivel va fi depășit în cazul magazinului pe care îl vom inaugura în centrul comercial Tom. Rezultatele se datorează noii experiențe de cumpărare caracterizată prin interactivitate precum și campaniilor de marketing locale derulate în această perioadă,” a declarat Gabriel Pereș, Sales Director Flanco.

Noul concept de magazine, inaugurat de retailer luna trecută, o dată cu lansarea magazinului din Unirea Shopping Center, pune accent pe experiența de cumpărare a clientului, prin amenajarea unor spații usor accesibile, care să tranforme fiecare sesiune de shopping într-un eveniment fericit. Magazinul are un design revoluționar și reprezintă mediul perfect în care oamenii văd, simt și testează tehnologia, înainte de a cumpăra.