Burger King revine pe piața din România. Grupul AmRest, care operează în regim de franciză mai multe branduri internaționale din HoReCa, printre care KFC, Pizza Hut sau Starbucks, a făcut anunțul cel mare.

Reprezentanții grupului au semnat un acord prin care vor dezvolta restaurante Burger King pe 5 piețe din zonă: România, Bulgaria, Slovacia, Cehia și Polonia.

AmRest „este operatorul care deține combinația optimă între experiența de activitate în economiile din zonă și experiența de lucru cu brandul nostru, combinație care va duce la creșterea Burger King în această regiune cu potențial ridicat, a declarat David Shear, președinte Burger King pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Din cele 5 țări, România este singura țară în care AmRest nu era deja prezentă cu brandul american. AmRest operează deja 40 de restaurante Burger King în Polonia, 14 în Cehia, 2 în Slovacia și 1 în Bulgaria.

Totuși, AmRest cunoaște foarte bine particularitățile economice ale României, fiind deja prezent pe piața autohtonă cu brandul Starbucks. La finalul anului trecut, AmRest opera în România 36 de cafenele.

Burger King a mai fost în trecut prezent în România, piață pe care a părăsit-o în 2012, după ce operatorul local al companiei, Atlantic Restaurant System, a intrat în insolvenţă şi a închis reţeaua. După 2012, fanilor Burger King din România le-a rămas un singur restaurant, cel din aeroportul Henry Coandă, administrat de compania Dnata.