Orange, Vodafone şi Cosmote oferă clienţilor lor posibilitatea consultării facturilor emise prin intermediul unor servicii online, în speranţa că aceştia vor renunţa la factura tipărită în favoarea celei electronice.

Utilizatorii Vodafone pot folosi serviciul MyVodafone, pentru administrarea contului lor personal. „Numărul utilizatorilor MyVodafone a crescut cu 200% în ultimul an, ceea ce arată că serviciul nostru răspunde nevoii clienţilor de a avea un control sporit asupra costurilor, prin administrarea directă a contului lor. De asemenea, introducerea facturii electronice în MyVodafone este o iniţiativă foarte apreciată de clienţii noştri. Numărul utilizatorilor care au renunţat la factura tiparită în favoarea celei electronice a crescut de 7 ori, în ultimele 8 luni, de când am introdus această facilitate”, a declarat Stephanie Jackson, Director Servicii Online şi Internet, Vodafone România. 

Orange oferă 50 de minute celor care renunţă la factura tipărită

Orange România, încurajează clienţii să renunţe la factura tipărită, alegând factura electronică pe toată durata abonamentului. Conform informaţiilor publicate pe site-ul Orange, operatorul oferă 50 de minute sau 5,5 euro credit pentru apeluri în reţea celor care aleg să păstreze factura în format electronic pe toată perioada de abonament. Cei 5,5 euro credit se acordă doar pentru abonamentele cu credit inclus, iar minutele şi creditul bonus sunt valabile o lună de facturare. Oferta este valabilă până la 31 decembrie 2009.

Cosmote oferă e-Bill

Abonaţii Cosmote au la dispoziţie serviciul gratuit e-Bill, disponibil la https://ebill.cosmote.ro, unde pot consulta facturile emise de la momentul activării serviciului, precum şi date statistice referitoare la numărul total al apelurilor realizate, rapoarte pentru fiecare număr de telefon deţinut, costuri etc.  Prin acest serviciu, clienţii pot primi o notificare prin e-mail în momentul emiterii unei noi facturi. e-Bill poate fi activat prin intermediul magazinelor Cosmote şi a celor partenere.