Odată ce mesajul a fost semnalat, noua aplicaţie Facebook trimite autorului un e-mail în care îl sfătuieşte pe acesta să sune la un număr de urgenţă sau să discute online cu un specialist, scrie Agerpres.

"Suntem mândri (…) să oferim noi posibilităţi pentru ajutorarea persoanelor aflate în dificultate", a declarat într-un comunicat Joe Sullivan, responsabil cu securitatea reţelei sociale care numără 800 de milioane de membri.

Aplicaţia lansată marţi a fost elaborată în colaborare cu o organizaţie americană care se ocupă cu lupta împotriva sinuciderii, National Suicide Prevention Lifeline.

Organizaţia, care primeşte 70.000 de apeluri telefonice pe lună, colaborează cu Facebook din 2006. Acest parteneriat "a permis utilizatorilor Facebook să găsească rapid asistenţă atunci când au mai mare nevoie de aceasta", a asigurat dl Sullivan.

"Am aflat (…) că există multe persoane aflate în dificultate care nu se simt comfortabil vorbind la telefon", a explicat un responsabil al organizaţiei, John Draper, completând că "această nouă aplicaţie le oferă o modalitate de a obţine asistenţa de care au nevoie atunci când o doresc".

În Statele Unite au loc aproape 100 de sinucideri pe zi, potrivit directorului general al serviciului american de sănătate publică, Regina Benjamin, care a salutat într-un comunicat parteneriatul dintre reţeaua socială şi organizaţia care luptă împotriva sinuciderii.

Te-ar putea interesa și: