Mobila fabricată în România a reprezentat 30% din totalul vânzărilor online, de Black Friday 2020, în timp ce, per total, numărul comenzilor din online s-a majorat cu 60%, comparativ cu aceeaşi campanie a reducerilor din anul anterior, arată datele publicate de către reprezentanţii unui producător şi retailer de mobilier.

Astfel, la finalul campaniei „Black Friday 2020”, retailerul Mobexpert a înregistrat peste 26.000 de comenzi, în creştere cu 75% a traficului online, comparativ cu anul trecut, şi aproape 100.000 de produse vândute.

Vânzările online au atins valori record

Pe durata campaniei de reduceri gamele de mobilă fabricată în România s-au aflat printre preferate şi au reprezentat 30% din totalul vânzărilor online, dublu comparativ cu 2019.

„Încă din prima zi de Black Friday, vânzările online au atins valori record – cu 60% mai mari faţă de aceeaşi zi a anului trecut. Românii au fost nerăbdători să-şi cumpere birouri, scaune de birou, mese extensibile, comode sau canapele extensibile.

Anul acesta, românii au profitat de ofertele avantajoase pentru a achiziţiona piese dedicate confortului cum ar fi canapele, paturi, saltele, covoare. Surpriza de anul acesta a fost numărul impresionant de produse de Crăciun, mobilier şi accesorii pentru masă, regăsite atât în coşurile online, cât şi cele offline, semn că românii se pregătesc să facă sărbătorile acasă”, menţionează sursa citată.

În mediul online s-au vândut peste 45.900 de produse, de două ori mai mult faţă de anul trecut, iar printre cele mai comercializate produse au fost 2.200 de scaune pentru dining, peste 2.000 de globuri de Crăciun, 1.800 de covoare şi mai mult de 1.700 de canapele.

Traficul a crescut cu 40% în online

De asemenea, din showroom-urile Mobexpert direct în casele clienţilor au ajuns peste 15.000 de decoraţiuni, peste 4.000 de produse de mobilier de dimensiuni mici, peste 3.000 de dormitoare şi peste 2.000 de canapele şi fotolii.

Cea mai complexă comandă online a inclus peste 90 de produse, pe când din showroom s-au înregistrat comenzi cu mai mult de 500 de produse unde au predominat articolele de Crăciun.

Totodată, cel mai scump produs achiziţionat de pe site-ul retailerului a fost un colţar de piele cu trei reclinere acţionate electric şi consolă cu spaţiu pentru depozitare, în valoare de 18.323 de lei, preţ de Black Friday. Pe de altă parte, cea mai scumpă achiziţie din showroom a fost o bucătărie în valoare de 29.200 lei.

La nivel general, comparativ cu anul trecut, traficul a crescut cu 40% în online, unde utilizatorii au avut parte de o experienţă de cumpărare îmbunătăţită. Astfel, cu ajutorul funcţiilor AR (Augmented Reality) şi 3D, aceştia au putut vedea produsele direct la ei acasă cu prin intermediul unui device mobil. Toate aceste beneficii au adus în acest an producătorului de mobilă vânzări cu 75% mai mari faţă de 2019.