Distribuitorul de produse nutritive Herbalife a înregistrat o scădere cu 13,7% a vânzărilor nete aferente primului trimestru din 2009, din cauza evoluţiei nefavorabile a cursului valutar.

Astfel, Herbalife a avut vânzări de 385 milioane euro şi un profit de net de 31 milioane euro, comparativ cu 62,4 milioane euro, profitul înregistrat în primul trimestru al anului anterior.

„În această perioadă dificilă din punct de vedere economic şi în condiţiile unor fluctuaţii neaşteptate ale cursurilor valutare, continuăm să ne concentrăm pe acele sectoare pe care le putem controla pentru a creşte încasările numerar şi investiţiile”, a declarat Michael O. Johnson, CEO al Herbalife.

Pentru al doilea trimestru al anului, Herbalife estimează o scădere a vânzărilor nete de 14 – 6 procente comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La nivelul cursului valutar din trimestrul al doilea din 2008, valoarea vânzărilor nete ar urma să scadă cu numai 2 – 4 procente.

Herbalife a înregistrat în 2008 vânzări de 2,4 miliarde de dolari, în creştere cu 10% faţă de 2007. De asemenea, compania a raportat un venit net record de 221,2 milioane dolari.

Herbalife Ltd. este o companie de network marketing la nivel mondial care comercializează produse pentru controlul greutăţii, nutriţie, şi prode de îngrijire personală. Produsele Herbalife sunt vândute în 70 de ţări prin reţeaua de 1,9 milioane distribuitori independenţi

SURSA: Herbalife