„Asigurările se înscriu în categoria produselor şi serviciilor care promit o dezvoltare exponenţială în mediul online al următorilor ani. Obiectivul nostru este să devenim un consilier de încredere şi transparent pentru cei care doresc să afle foarte rapid toate ofertele din piaţa şi să încheie pe loc o asigurare. Până la sfârşitul anului avem o promoţie specială de lansare prin care oferim 15% discount pe loc la orice poliţă. Vizăm în primul an o cotă între 3 şi 5% din piaţa RCA”, a declarat Radu Apostolescu, vicepreşedinte, director de dezvoltare eMAG.

Cea mai mare pondere în totalul poliţelor de asigurare încheiate în România în acest moment este reprezentată de asigurările de tip RCA. Dacă la nivelul întregii pieţe de asigurări, peste 35% din vânzări sunt reprezentate de poliţele RCA, în mediul online ponderea acestora se apropie de 85%, datorită accesului facil la oferta extinsă, precum şi a modalităţii confortabile de comandă şi de primire a poliţelor, comparativ cu mediul offline.

Noua categorie va fi disponibilă prin eMAG Marketplace, ca urmare a parteneriatului pe care eMAG l-a semnat cu Asigura | Netrisk Broker de Asigurare, unul dintre cei mai importanţi brokeri de asigurări online.

"Dorim să oferim tuturor clienţilor posibilitatea de a încheia poliţe de asigurare direct de pe eMAG. Alături de poliţele RCA, vom continua în scurt timp cu implementarea de noi produse precum asigurările auto CASCO, asigurari de locuinţe, asigurari călătorie şi chiar şi asigurările de sănătate", a declarat Răzvan Pavel, directorul general al Asigura | Netrisk broker de asigurare.

Vizitatorii eMAG pot vizualiza, compara şi selecta ofertele companiilor pentru asigurări RCA. Clienţii pot achiziţiona poliţele de asigurare dorite prin comenzi online dupa ce consulta intreaga oferta din piata. Livrarea poliţelor se efectuează rapid şi în mod gratuit, comanda plasata pana in ora 19 de luni pana vineri ajungand a doua zi in orice localitate. Politele comandate sambata pana in ora 13 sunt livrate in ziua de luni.

Noua ofertă de servicii aduce şi un plus de beneficii afiliaţilor eMAG – site-uri de conţinut sau bloguri personale – prin acordarea unui comision de 6% din vânzările de asigurări generate de aceştia în programul eMAG Profitshare (profitshare.emag.ro).

eMAG Marketplace este platforma online prin care orice retailer poate promova şi vinde produse către clienţii eMAG, oferta de produse, promoţiile şi logistica comenzilor fiind făcute direct de fiecare retailer. Acceptarea în eMAG Marketplace se face pe baza unui audit al calităţii serviciilor oferite şi al consistenţei ofertei de produse. Primul retaileri externi integrati în Marketplace ofera categoriile de jucarii, carti si muzica de pe eMAG.

Te-ar putea interesa și: