“Deoarece pe Bulevardul Dimitrie Pompeiu din Pipera, producători am rămas doar noi și JTI, ne-am gândit că este cazul să ne retragem din fața clădirilor de birouri și să dăm spre vânzarea proprietatea în care își are sediul acum Farmexim. Lucrările la noul centru logistic vor începe anul acesta și vor fi gata în maximum doi – trei ani. Am cumpărat pentru acest lucru un teren de 35.000 de metri pătrați pe DN 1 în zona Corbeanca, vizavi de sediul Honda”, precizează Ovidiu Buluc, acționarul celui de-al cincilea distribuitor de medicamente de pe piața locală.
Farmexim a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 230 de milioane de euro, în creștere cu 14% față de 2010 și un profit net de 1% din cifra de afaceri. Pentru 2012, distribuitorul și-a propus o creștere cu 15% a cifrei de afaceri și un profit net tot în jurul valorii de 1% din cifra de afaceri. În ciuda crizei financiare, piața farmaceutică va avea și în 2012 o creștere de 7%-8%, după cum estimează Ovidiu Buluc.
Așteptările de creștere pe acest segment de piață au la bază consumul  mic de medicamente pe cap de locuitor în România comparative cu alte state. Astfel, în România consumul pe cap de locuitor este de 100 de eruo, în timp ce în Ungaria, valoarea acestuia crește la 250 de euro pe cap de locuitor.