“Performanța de a atinge cea mai mare cotă de piață din ultimii 4 ani, în ciuda faptului că suprafaţa de vânzare este acum cu 35% mai mică decât în anul 2008 şi cu 25% mai mică decât în anul 2009, demonstrează că noua strategie de business Flanco este cea corectă. Ne propunem pentru viitorul imediat menținerea tendinței de creștere a cotei de piață, printr-o dezvoltare organică susținută și stabilă, dar şi prin extinderea reţelei actuale de magazine,” declară Adrian Olteanu, CEO Flanco.
La începutul anului 2011 suprafața de vânzare a Flanco era de circa 34.000 mp, iar până la sfârșitul anului 2011 Flanco și-a propus să ajungă la 38.000 mp, în urma extinderii rețelei de magazine. În acest moment, vânzarea medie pe metru pătrat este de circa 3.000 de euro, potrivit reprezentanților retailerului.
“Depăşirea aşteptărilor privind cota de piaţă a fost realizată prin creșterea semnificativă a vânzării pe metru pătrat, în urma unui amplu program de optimizare şi eficientizare a performanțelor angajaților Flanco şi prin concentrarea eforturilor de marketing şi de vânzare în direcţia oferirii celor mai bune şi complete soluţii tuturor clienţilor existenţi şi potenţiali,” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Pentru 2011 Flanco estimează că piața de retail de electronice, electrocasnice și IT va atinge valoarea de 1-1.1 miliarde euro, în creştere cu 7-10% față de nivelul de aproximativ 1 miliard euro înregistrat în 2010.