"Cei 24 de ani de capitalism reprezintă doar “temelia” unei societăți care caută să se reinventeze. Societatea românească e tot în căutarea luminiței de la capătul tunelului și e bine că nu s-a blazat, așa măcar înaintează. Rotița care a pus totul în mișcare a fost antreprenoriatul, care are, în prezent, o voce tot mai puternică, mai omogenă, mai reprezentativă. Îmbucurător este faptul că tânara generație se dovedește a fi din ce în ce mai interesată de antreprenoriat, are idei pe care le pune cu succes în practică. Treptat, mentalitatea se schimbă, mai lent decât am sperat noi. Antreprenorii conving și exemplele lor de succes sunt din ce în ce mai numeroase. Și pentru aceste motive, România este pe drumul cel bun, are printre cele mai mari creșteri economice din UE și estimările pe termen mediu arată că acest avans se va menține. Pentru antreprenori, cei 24 de ani au fost plini cu tot felul de greutăți, provocări și oportunități, așa cum de fapt a fost și pentru presă. Recunosc, Capital mi-a luat-o înainte, grupul de firme Eurolines s-a înființat “abia”acum 21 de ani, în 1995. Pot spune că ambele branduri, Eurolines și Capital, au crescut împreună, s-au dezvoltat și continuă să fie lideri pe segmentul lor, să influențeze piața. Îi doresc revistei Capital să rămână același nume de referință în presa din România și peste 24 de ani, și să își păstreze poziția de lider, așa cum îi doresc și Grupului Eurolines.”

Dragoș Anastasiu, președintele Eurolines Group Romania